Мед, музика і магія Beehive Cosmetics. Запуск бренду в ритейлі — як це було?

Beehive Cosmetics
Український преміум-бренд Beehive Cosmetics відзначив свій запуск у ритейлі масштабною подією в Києві.

Команда створила справжнє свято, де всі гості у теплій атмосфері відчули всю особливість моменту, відкриваючи секрети медового догляду та силу природи й інновацій. Це був вечір, де кожен міг відчути магію Beehive Cosmetics, а жива музика та голос Мар’яни Головко лише підкреслили сенси та місію бренду. 

Захід зібрав понад 50 гостей, серед яких були провідні представники медіа, б’юті-експерти, фешн-блогери та партнери компанії. Подія відбулась в елегантному ресторані Marigold, розташованому в готелі Fairmont в Києві. 

Формат події поєднував презентацію з інтерактивними доповненнями, що дало змогу гостям не лише ознайомитися з продуктами бренду, а й насолодитися атмосферою розкоші та особливої уваги до кожної деталі. Однією з смачних частин презентації стала дегустація медового вина, що символізувало основний інгредієнт продукції бренду — мед. Також гостям запропонували роздивитись колбочки, в яких знаходилися мед та шампунь Beehive Cosmetics, і учасники мали відгадати, де який продукт. Це інтерактивне завдання виявилось незвичайним, бо відрізнити шампунь чи мед за кольором або текстурою виявилось досить складно, вони дуже схожі через те, що шампуні містять значну кількість меду у складі.

Співзасновники Ніна Домбровська та Ігор Ліскі розповідали історію розробки нового розкішного догляду за волоссям Beehive Cosmetics, у якого склад — чисте золото: український мед Beehive найвищої проби, сповнений життєвої енергії та сяйва, адже увібрав в себе всю міць, всю силу української землі. Завдяки інноваційним технологіям, компанія віртуозно та безкомпромісно поєднала все, про що можна було лише мріяти: природність та прогресивність, створивши український продукт абсолютно люксової якості. Засновники бренду Ніна Домбровська та Ігор Ліскі вирішили не чекати кінця війни та поставили перед собою амбітну мету дати можливість українським жінкам дбати про свою красу українським продуктом найвищої якості.

Сенси та місію бреду віртуозно підкреслила Мар’яна Головко – талановита оперна співачка, яка заспівала декілька пісень впродовж заходу, підкреслюючи своїм неймовірним голосом та талантом, унікальність та виняткову місію бренду. Від народної пісні до сучасних музикальних композицій емоційний та глибокий голос Мар’яни поєднав українські традиції та сучасну лірику.

Продукція бренду вже доступна на полицях відомої рітейл-мережі Brocard та Mon Cheri. Співзасновники бренду Beehive Cosmetics, Ніна Домбровська та Ігор Ліскі, урочисто представили новий проєкт, який втілює найсучасніші підходи в індустрії преміальної натуральної косметики. Бренд, що виник у часи великої війни, прагне підкреслити природну красу кожної жінки, поєднуючи новітні наукові досягнення та вишуканість натуральних інгредієнтів.

Співзасновниця бренду Ніна Домбровська має потужний досвід у маркетингу, працюючи у таких глобальних компаніях, як Henkel, Nestle та Unilever. Вона також є співзасновницею жіночої спільноти Women on Boards Ukraine, яка спрямована на розширення можливостей жінок у корпоративних радах. 

Бренд також акцентує на довготривалій користі натуральних інгредієнтів. "Мед, що є основою нашої продукції, має унікальні зволожувальні та заспокійливі властивості, що робить його ідеальним інгредієнтом для догляду за волоссям", – відзначила Ніна Домбровська.

Читайте також
Ніжки, як у балерини: Христина Шишпор розкрила свої секрети догляду
Ніжки, як у балерини: Христина Шишпор розкрила свої секрети догляду
Даша Трегубова: «Почуваюся коханою і дуже щасливою жінкою»
Даша Трегубова: «Почуваюся коханою і дуже щасливою жінкою»

Співзасновник бренду, голова наглядової ради інвестиційної компанії EFI Group Ігор Ліскі, має понад 20-річний досвід у підприємництві. Він відомий своєю діяльністю у сфері healthcare, IT та виробництві. Завдяки його ініціативі Beehive став першим українським медовим брендом, який експортується до країн ЄС, США, Канади та Японії.

"Beehive Cosmetics – це більше, ніж просто косметика. Ми прагнемо створити продукт, який поєднує в собі силу природи та інноваційні рішення, підтримуючи при цьому українського виробника", – зауважив Ігор Ліскі.

Цей запуск став знаковим кроком для українського ринку преміум косметики, який наразі переважно заповнений іноземними брендами. Beehive Cosmetics кидає виклик цьому балансу, пропонуючи високоякісну продукцію з натуральних компонентів.

Асортимент Beehive Cosmetics включає сім продуктів, що дозволяє клієнтам підібрати ідеальне поєднання засобів для свого типу волосся та отримати ефективний результат. Наприклад, шампунь Keratin System допомагає боротися з ламкістю волосся, відновлюючи його міцність, а шампунь Collagen Volume Up створює ефект густоти для тонкого волосся.

Продукція Beehive Cosmetics надає вашій красі природний блиск та здоров’я, дозволяючи почуватися впевненою та привабливою щодня. Запрошуємо відвідати офіційний сайт Beehive Cosmetics, де ви знайдете ідеальні рішення для догляду за своїм волоссям, об’єднані сучасними технологіями та силою натуральних інгредієнтів.

Читайте також
Любава Грєшнова про свої секрети краси: як схудла на 45 кг і чому стала веганкою. Ексклюзив Viva!
Любава Грєшнова про свої секрети краси: як схудла на 45 кг і чому стала веганкою. Ексклюзив Viva!
Про чоловіка в ЗСУ і кохання у режимі онлайн: інтерв’ю Наталки Денисенко для Viva!
Про чоловіка в ЗСУ і кохання у режимі онлайн: інтерв’ю Наталки Денисенко для Viva!

Важливість виробництва в Україні полягає не лише у створенні якісних продуктів для внутрішнього ринку, але й у розвитку експортного потенціалу країни, відзначає Ігор Ліскі.

"Ми почали із сегмента «догляд за волоссям», який є найбільшим серед усіх косметичних сегментів, але маємо плани розширити асортимент на інші категорії, які ми плануємо реалізовувати найближчим часом. Наша мета – створити сильний бренд, здатний конкурувати на міжнародних ринках. Для України важливо не лише мати високоякісну продукцію для внутрішнього ринку, але й забезпечувати баланс у зовнішньоекономічній діяльності, захищаючи національні інтереси та сприяючи економічному розвитку", – зазначив співзасновник Beehive Cosmetics Ігор Ліскі.

Окрім того, засновники бренду вже анонсували, що незабаром продукція Beehive Cosmetics з'явиться ще в одній великій рітейл-мережі в Україні, що значно розширить доступ споживачів до натуральної преміальної косметики на основі меду.

Фото: пресслужба

Читайте також
Як соцмережі можуть змінити життя: надихаючі поради з бранчу Connecting Women
Як соцмережі можуть змінити життя: надихаючі поради з бранчу Connecting Women
Краса, що лікує: підсумки бранча Connecting Women, присвяченого турботі про себе у часи випробувань
Краса, що лікує: підсумки бранча Connecting Women, присвяченого турботі про себе у часи випробувань

Світлана Лобода
Попередній матеріал
5 б’юті-лайфхаків від Світлани Лободи, якій виповнилось 42
Вікторія Кацадзе
Наступний матеріал
Вік – це привілей: засновниця VK Cosmetics Вікторія Кацадзе про систему боротьби з віковими ознаками
Новини партнерів