Чи замислювалися ви над тим, що ми — останнє покоління, яке ще пам'ятає життя без соцмереж? Що вони можуть дати жінці і як знайти баланс, аби вести їх без вигорання? Нещодавно відбувся надихаючий бранч Connecting Women на тему «Про що мовчать блогери?», де ми отримали відповіді на ці важливі запитання.
Зараз самовираження — це не про гонитву за популярністю. Це про те, щоб поширювати любов та світло. Як зазначила засновниця платформи Connecting Women і видавчиня VIVA! Україна Інна Гелетюк, українські жінки все більше стають рушійною силою змін: «Що більше ми віримо в себе і підтримуємо одна одну, то ближче стаємо до реалізації найсміливіших планів та мрій».
Дякуємо нашим неймовірним спікеркам Тетяні Аборонок та Юлії Єрмолаєвій, які власним прикладом показали, що соцмережі – це територія, де жінка може розгорнути свою унікальність.
Наші гості стали блогерками, йдучи за темами, які їм подобалися, та за бажанням виразити себе. У цьому шляху вони здобували нову експертизу, новий досвід, і найголовніше — відкривали себе. Ми всі створюємо сьогодні багато контенту. Враховуючи можливості штучного інтелекту, можна сказати, що ми все більше формуємо реальність за допомогою віртуального світу.
Головна порада – бути собою! Рухатися, розвиватися, бути послідовною і завжди тримати в фокусі свої бажання та цілі. Важливо пам'ятати, що соцмережі не повинні бути важкою роботою, якщо ти дійсно знайшла себе та свій формат.
Особлива подяка нашим гостям за підтримку нашої благодійної мети – збір коштів на потреби 132-го окремого батальйону 114-ї бригади ТрО ЗСУ.
Живу музику подарував талановитий @okssssssssssssssssssss, своїми композиціями він створив особливу атмосферу.
Ми пишаємось співпрацею з найкращими партнерами.
Ресторан «Бєлкін» вразив вишуканою кухнею, французькою естетикою, колекцією вінтажних речей і атмосферою.
Beauty-партнер «Artdeco» cтворює доступну розкіш, яка дозволяє кожній жінці підкреслити свою індивідуальність та отримати найкращу якість за доступною ціною.
Ми також представили українські бренди, які створюють нову історію української якості. Вони створені жінками, мріями та бажанням нести у світ любов.
Продукти рівня люкс догляду за волоссям — Beehive Cosmetics вироблені на основі цінного українського меду, дарують жінкам відчуття більшої впевненості.
Ідеологиня та співзасновниця Ніна Домбровська має на меті зробити бренд відомим у світі.
Партнер з догляду за тілом — Центр Косметології ELC Estetics, улюблений серед українських знаменитостей.
Ольга Нічухіна, засновниця центру, реалізує свою мрію дарувати українським жінкам найкращі світові методи догляду за тілом та обличчям.
Fashion-партнер — Wonder Gallery представив лінійку осінніх пальт з вовни та кашеміру. Бренд працює виключно з італійськими найвідомішими фабриками, пропонуючи українським дівчатам неперевершені пальта з натуральних тканин. Виробництво бренду розташоване у Харкові, а клієнтів радо вітають шоуруми в Києві та Харкові.
Юлія Купава, співзасновниця бренду Wonder, щиро любить свою справу і розвиває бренд не лише в Україні.
Партнер квіткової краси — «Чайна Роза», яку розвиває @maria.b.rose, представив неймовірні композиції з квітів та фруктів, що додали нашій події осінніх барв.
Українська мінеральна лікувально-столова вода Detox від Аква Миргород видобувається зі свердловини 695 м, одна із небагатьох в Україні, яка має лікарські рекомендації та проходила клінічні дослідження.
Партнер настрою – ігристе San Mare, Італійське ігристе San Mare.
Живи в стилі Італія.
Живи в стилі San Mare.
Нашу подію доповнювали трансформаційні картини Ольги Мірошниченко – креативної директорки Еdimedia, художниці, арт-практика та дослідниці внутрішнього світу людини.
Організацією бранчу займалися Анна Луценко та Ольга Женевська. Завдяки їхньому професіоналізму та увазі до деталей захід пройшов на найвищому рівні, створивши особливу атмосферу тепла та натхнення.
Всі гості отримали приємні презенти від партнерів заходу, а також мали змогу взяти участь у розіграші чудових подарунків.
Фото: фотограф Дмитрій Борткевич