Вік – це привілей: засновниця VK Cosmetics Вікторія Кацадзе про систему боротьби з віковими ознаками

Вікторія Кацадзе
На зміну напрямку anti-age — боротьби з будь-якими ознаками вікових змін — приходить система well-age, яка доводить, що старіння та дорослішання — природні процеси, що вік — це привілей, а доглянута краса — вічна.

Про це та більше розповіла засновниця бренду VK Cosmetics Вікторія Кацадзе в інтерв'ю LIKEinUA.

— Війна стала випробуванням у багатьох царинах. Як ви наважились створити б’юті-бренд преміумкласу?

Війна — це дуже велика криза для всіх, але кожна криза — це можливості. І коли, як не зараз, показувати всьому світу те, що ми переможці, й у бізнесі зокрема. Створити преміумсегмент, косметику преміумкласу в таких умовах — це реально надзавдання і великий виклик особисто для мене.

Досі українці надають перевагу імпортним товарам, але імпорт не є кращий, ніж український виробник. Своїми продуктами я хочу довести, що ми варті якості преміумкласу. Показати нашим споживачам, що ми справді маємо всі можливості, щоб робити якісний продукт, з яким згодом можна виходити й на ринки Європи та Америки. Але до цього я хочу, щоб VK Cosmetics став популярним в Україні, бо український споживач дуже вибагливий, особливо до косметики. І жоден європейський, американський ринок не зрівняється з нашим. Бо в нас жінки вміють обирати й знаються на цьому.

засновниця бренду VK Cosmetics Вікторія Кацадзе

— Чим принципово відрізняється ваш бренд серед інших продуктів на б’юті-ринку України?

Українських виробників косметики дешевого, середнього, можливо, навіть середнього плюс сегментів доволі багато. І це купується, це популярне, це продукція хорошої якості, абсолютно жодних питань немає. Але все, що стосується преміумкласу, тієї косметики, що використовують і рекомендують наші косметологи, дерматологи, — це все ж таки імпорт. Це дуже високоякісні продукти з високим складом активних компонентів. І моє завдання — створити косметику, яка буде, скажімо, альтернативою цим міжнародним європейським і американським брендам.

— Розкажіть про інгредієнти, які ви використовуєте у б’юті-продуктах бренду?

За 18 років досвіду в косметичній сфері в компанії УХТ, яка займається постачанням хімічної сировини, за сотні відвідувань міжнародних виставок я дійшла висновку, що наразі для шкіри дуже ефективні пептиди. Вони були розроблені ще 1970 року, і ми маємо дуже велику доказову базу за цей період часу. Тому для нашої косметики ми обрали саме інноваційні пептиди — ті, які справді мають доказову базу, ті, які працюють. Також ми проводимо інноваційні розробки в галузі екстрактів, використовуємо цераміди, у майбутньому в нас з’явиться і гіалуронова кислота різної молекулярної ваги.

засновниця бренду VK Cosmetics Вікторія Кацадзе

— Розкажіть про філософію вашого бренду та принципи роботи.

Концепція бренду VK Cosmetics полягає в тому, щоб популяризувати бажання доглядати за собою у будь-якому віці. Для того, щоб на зміну anti-age, цій концепції протистояння та боротьби, прийшла концепція well-agе. Боротьба з віковими змінами не має сенсу: ми ніколи не зможемо перемогти природний цикл життя і процес дорослішання.

Але від того, як ми ставимося до своєї зовнішності, як ми почуваємось у своєму тілі, залежить, який вигляд ми маємо. Важливий наш внутрішній стан, з якими емоціями ми це робимо. Well-agе — це про прийняття себе, своїх вікових змін, своєї неідеальності. Водночас це й про любов до себе, про насолоду процесом догляду за собою. Без осуду себе, без думок, що я сьогодні вже менш красива, ніж вчора. Адже жінка красива у будь-якому віці.

засоби бренду VK Cosmetics

— Що ви вкладаєте у поняття «краса»? Кого вважаєте красивими людьми?

Кожна людина індивідуальна і красива. І коли вона сама розуміє, що красива, тоді несе у світ красу. А якщо людина відчуває, що з нею постійно щось не так, і вона весь час хоче щось змінити в собі, то це означає, що вона не сприймає себе і стає на шлях постійного вдосконалення, щоб досягти недосяжного ідеалу. Та краса, на мою думку, — це індивідуальне відчуття себе і своїх сильних сторін. Це гармонія внутрішнього і зовнішнього станів.

— Які головні запити до косметики сьогодні?

Насправді основні запити незмінні: як доглядати за шкірою в різному віці. Мета мого бренду — донести філософію, що жінка красива у будь-якому віці й вона має обирати себе щодня. І водночас обирати якісний догляд за собою. Я хочу, щоб, придбавши косметику VK Cosmetics, кожна була впевнена в тому, що знайшла високоефективний продукт, який допоможе їй почуватися красивою, який дасть бажаний результат. Щоб людина, поглянувши на баночку VK Cosmetics, згадала мої слова: «Ти красива, незважаючи на зморшки, ти красива, незважаючи на вік. Вікові зміни — це природний процес, і кожен вік прекрасний».

Читайте також
Про чоловіка в ЗСУ і кохання у режимі онлайн: інтерв’ю Наталки Денисенко для Viva!
Про чоловіка в ЗСУ і кохання у режимі онлайн: інтерв’ю Наталки Денисенко для Viva!
Мед, музика і магія Beehive Cosmetics. Запуск бренду в ритейлі — як це було?
Мед, музика і магія Beehive Cosmetics. Запуск бренду в ритейлі — як це було?

Beehive Cosmetics
Попередній матеріал
Мед, музика і магія Beehive Cosmetics. Запуск бренду в ритейлі — як це було?
дн W8LESS
Наступний матеріал
Даша Трегубова, Катерина Тишкевич, Тата Кеплер на дні народження бренду W8LESS
Новини партнерів