Івент-організатор Денис Ринський: Треба завжди бути на три кроки попереду

денис ринский
Денис Ринський - засновник компанії Global Events. Під його керівництвом компанія провела вже більше 148 заходів з дати заснування у 2016 році. Денис у сфері івент понад 15 років. До заснування компанії був директором стадіону "Арена Львів".

У 2017 році Денис прийняв рішення про створення Event Industry Forum, який відбувся 09-10 лютого 2018 року та зібрав більше 800 івенторів з України. Рішення організувати цей форум було більш ніж виправдане - індустрія розвивається і необхідно майданчик для вирішення актуальних питань, обміну досвідом та натхнення. Зараз активно триває підготовка до форуму 2019 року. 

Денисе, чому ви вірішили взагалі займатися цим видом діяльності? 

Я понад 10 років так чи інакше пов'язаний з організацією подій різного формату і масштабу, однак ідентифікація себе як івентора відбулася після роботи на позиції керівника великої локації у Львові. тоді я побачив з усіх сторін масштабні та багатозадачні події і зрозумів, що хочу пов'язати з цією сферою своє подальше життя. кожен івент - він як окрема неповторна історія, яку ти переживаєш лише один раз, готуєшся, продумуєш, розвиваєш творчість у ній, контролюєш бездоганність виконання... одним словом це не передати. Просто це круто і це - моє!

ринский

Що вас надихає? 

Матеріал для ідей народжується під час креативних зустрічей з командою, які несуть скоріше філософський характер. без сумніву велике значення має досвід, адже наш колектив складається з практичних івент-спеціалістів. Саме тому ми розглядаємо наші ідеї з точки зору їх практичної реалізації, а також ефективності ідеї стосовно затрачених зусиль на її реалізацію. Натхнення без сумніву дає сім'я, системний спортивний спосіб життя, а також амбітні цілі. 

ринский

 Ваш девиз, слоган, що допомагає досягати мети? 

Успіх досягається завдяки вузькій спеціалізації, у якій компанія є однією з найкращих у галузі. Слоган? Бути на три кроки попереду, створювати цінність для клієнта і завжди бути відвертим по відношенню до світу. 

Який він, український споживач? 

Для того, щоби мати смак у чомусь, на цьому треба добре розумітись. Я вважаю, що сьогодні івент як продукт, попри відносний розвиток галузі на окремих регіональних ринках країни (Київ, Одеса, Львів, Дніпро, Харків) все ж знаходиться на стадії ідентифікації споживачем як самодостатня,експертна і незамінна річ. Говорити про смаки і вподобання надто рано,тому завдання українського івентора - ближче познайомити клієнта з якісним продуктом, навчити розуміти нашу роботу, нести знання стосовно форм і форматів проведення подій. А після того, коли у споживача зформується загальне розуміння цінності івенту для його особистих чи корпоративних потреб, тоді можна буде говорити про смаки, тренди, моду тощо.

Яке ваше найбільше досягнення? 

Це Event Industry Forum - галузева конференція, на котру ми у лютому 2018-го зібрали понад 800 учасників івент-ринку. Вважаю, що ця подія спричинила неабиякий імпульс у формуванні культури івент-бізнесу та ідентифікації івенту як продукту. А якщо чесно, наша компанія за два з більшим роки провела понад 150 подій, кожна з яких є приводом для гордості та займає особливе місце у нашому житті.

Читайте также
Холли Берри появилась на красной дорожке в полупрозрачном платье с откровенным декольте
Холли Берри появилась на красной дорожке в полупрозрачном платье с откровенным декольте
А ведь она может стать первой леди! В сети обсуждают фото Владимира Зеленского с женой
А ведь она может стать первой леди! В сети обсуждают фото Владимира Зеленского с женой

Які зараз тренди у проведенні святкових заходів?

Global Events спеціалізується на проведенні ділових заходів, корпоративних подій, а також урочистих відкриттів. Відповідно у цих напрямках можу відмітити такі тенденції, як висока технологічність події, акцент на комунікаціях та емоціях. Адже події готуються і проводяться в першу чергу для спілкування між людьми, тому формат має бути інноваційним (гаджети, аплікації, digital-середовище), інтерактивним (доповнена реальність, пристрої для відтворення контенту,проекції) та емоційним (оригінальні шоу, залучення учасника у програму, інтрига і несподіванка у режисурі події) тощо. разом із тим спостерігаю за тим, що велике значення має нестандартність місця проведення, декорації та загальний антураж. Наприклад, корпоративний захід проводиться у закинутому нічному клубі у форматі secret party або креативна конференція, котра відбувається на промисловому заводі чи у оранжереї ботанічного саду. Не повторюватись, опрацьовувати максимально нестандартні ідеї і проводити івент бездоганно - у цьому на мою думку і є тренд.

Чи орієнтуєтесь на досвід закордонних колег? 

Найцікавіші івент-кейси світу ми вивчаємо завдяки щорічній номінації BEAWORLD, на якій до речі одна з українських компаній цього року була призером. також аналізуємо досвід великих компаній у Європі, таких, наприклад, як Filmmaster. Вони займались відкриттям Олімпійських ігор, національних стадіонів та презентаціями для найбільших брендів світу. Безумовно ми хочемо працювати на такому рівні та ретельно працюємо над собою. Попри найвідоміші приклади західного ринку в Україні безумовно є з кого бради приклад. Тут для нас дуже цікавим та інформативним є досвід наших колег з Києва.

Яка ваша наступна мета?

Це зимові Олімпійські ігри у Карпатах, відкриття великого концертного холу у Львові та весілля мого сина! Хоча весіллями ми не займаємось але це вже зовсім інша історія!)

Анита Луценко
Предыдущий материал
Елка из гуакамоле и свеклы: Анита Луценко учит готовить необычное блюдо
Любовь среди животных
Следующий материал
Любовь среди животных
Новости партнеров