Подія відбулася у межах програми Ukrainian Fashion Forward центру підприємництва та інновацій Startup Ukraine.
Головна мета UFF – просування українських брендів на світовій арені і популяризувати Made in Ukraine.
Яскраві квіти, виразні етнічні орнаменти, контрастні кольори – дизайнерка бренду Альона Онофрійчук представила лос-анджелеській публіці колекцію, сповнену життя та палких почуттів.
"Ця колекція про любов, надію і життя. Через свою творчість ми промовляємо до світу не лише голосом свого нинішнього болю, а й мовою культури та мистецтва. У нас є що показати, є чим пишатися і захоплюватися", – зазначила дизайнерка бренду Vivons Альона Онофрійчук.
Окрім Vivons, Україну на Los Angeles Fashion Week представляло ще сім брендів - "Два Кольори" (Two Colors), MustHave, TOTAL WHITE, RDNT STORE, L’eskizzo, ROAR Cruise, Overthesea, які за 3 тижні стали великою дружньою родиною і зробили українську презентацію елегантною, цікавою та неповторною.
Команда з України розпочала з мініфільму “Привіт, світе. Я – Україна!”, який розповідає про історію нашої держави до початку війни та наслідки повномасштабного вторгнення Російської Федерації.
Також в Лос-Анджелесі був відкритий тимчасовий шоурум українських дизайнерів на LA market, де баєри та стилісти з усього світу ознайомились із поточною та кутюрною колекціями бренду Vivons.
Безмежна дяка всім партнерам, завдяки яким відбулася програма та саме шоу, а саме ініціатору Startup Ukraine, International Business Accelerator, Fashion Tech Works, @thenewmart, Arthearts fashion за підтримки посольства Америки в Україні!