Днями у київському ресторані “Прага” відбувся черговий б’юті-івент CIRCADIA DAY. Організатором виступив дистриб’ютор американського бренду космецевтики CIRCADIA в Україні та країнах Східної й Центральної Європи – компанія BMED. Яскрава та корисна для експертів сфери краси подія зібрала понад 25 гостей та пройшла у форматі бранчу. Серед запрошених були представники beauty-сфери, редактори beauty- та lifestyle-видань України. Відомий український блогер Андрій Черепущак (Галицька Діва) також завітав на подію.
Головна спікерка івенту – косметологиня Наталія Добровольна – детально розказала про історію бренду CIRCADIA, створення сироватки SERUM 71 та її ексклюзивність, а також на конкретних прикладах показала її ефективність.
“Наша мета – наочно показати косметологам ефективність кожної молекули сироватки SERUM 71 та інших продуктів лінійки CIRCADIA. Ми любимо цей бренд і наша мета – закохати у нього всіх українців”, – говорить Наталія Добровольна.
- Сироватка SERUM 71 містить у своєму складі потужну комбінацію трьох кислот: транексамової, мигдалевої та азелаїнової, які допомагають підвищити імунітет та підживити шкіру корисними речовинами. У її складі також містяться бета-глюкан другого покоління та Neodermyl – гармонійна та потужна сполука пептидів міді нового покоління та амінокислот, яка сприяє відновленню волокон колагену та еластину.
“CIRCADIA DAY – це щоразу тепла зустріч, хоча і побудована у робочому та навіть освітньому ключі. Я приємно здивована тим, наскільки швидко бренд CIRCADIA набуває популярності серед провідних косметологів країни”, – ділиться враженнями Альона Єрхова, керівниця відділу продажів BMED.
Сироватка SERUM 71 вже стала однією з найбільш обговорюваних новинок на ринку космецевтики в світі і тепер вона офіційно представлена в Україні.