CIRCADIA DAY зібрала понад 50 провідних косметологів та представників б’юті-індустрії

CIRCADIA DAY
У Києві відбулася яскрава подія для косметологів та представників бьюті-індустрії під патронатом бренду CIRCADIA.

Після 24 лютого українці у всьому світі вже довели, що наша нація не тільки найсміливіша та найпотужніша, але й ледь не найталановитіша. Хто не чув історій про те, як українські медійники, артисти, контентмейкери та інші спеціалісти сколихнули ринки Європи своїми ідеями, креативом та професіоналізмом. Так, до наших фахівців з бьюті-індустрії записуються черги клієнтів ледь не за місяць наперед. Це тектонічний зсув у мислені пересічного українця — розуміння того, що ми дійсно конкурентні на ринку країн європейського континенту та світу загалом. Тому, коли на кордонах країни продовжуються військові дії, тил має не просто жити, а активно розвиватись та готуватись до невідворотної перемоги.

Відомий американський бренд CIRCADIA, що представлено офіційно в Україні та країнах Східної й Центральної Європи компанією BMED, вирішив зробити яскраву та мотиваційну подію для понад 50 провідних косметологів та представників б’юті-індустрії. Гостинно прийняв івент ресторан італійської кухні La Fontana. Захід отримав назву CIRCADIA DAY, бо дійсно тривав впродовж дня (з перервами під час повітряних тривог).

Звичайно, більша частина гостей події — це косметологи, лікарі та власники бізнесів, що зараз знаходяться у Києві. Але компанія BMED не забуває і про інші області, організовуючи онлайн-навчання та точкові семінари.

Перша частина CIRCADIA DAY, що пройшла у форматі бранчу зі смачними та оригінальними закусками та смаколиками від La Fontana, була організовано як повноцінне навчання для молодих фахівців та майбутніх партнерів по бренду CIRCADIA. Кожна гостя бранчу отримала можливість не тільки пройти теоретичний курс, а й взяти участь у практичному елементі — проведенні процедури з професійною космецевтикою CIRCADIA.

“CIRCADIA DAY — це можливість зібратись з колегами у нетривіальній атмосфері та поспілкуватись про все, що допоможе нашому ринку не тільки вистояти, а й невпинно йти далі, знаходити нові шляхи та напрямки розвитку”, — говорить керівник відділу продажів BMED Альона Єрхова.

Вечірня частина івенту CIRCADIA DAY зібрала знаних та провідних спеціалістів індустрії, блогерів (Аліна Доротюк, LILU, Анна Антоненко, Ксенія Балимова та ін.) та представників спеціалізованих медіа, серед яких улюблені видання українців — VIVA!, Marie Claire, ELLE та інші.

Окрім презентації новинок від CIRCADIA, демонстрації миттєвої позитивної дії продуктів бренду на шкіру обличчя моделі та теоретичної ознайомчої інформації по інноваційним компонентам космецевтики, гості події стали першими поціновувачами оновленого меню ресторану La Fontana. Понад 10 оригінальних позицій, серед яких італійська паста, приготовлена з шоу-подачею у головці сиру “Фузілі чотири сири”, оригінальна закуска “Карпаччо-рулет з телятини”, ростбіф “Вітелло Тонато”, фірмовий десерт “Профітролі шу”, зробили вечір не тільки інформаційно наповненим, а й смачним.

Серед нових партнерів організатори івенту розіграли сертифікат зі знижкою 25% на стартову закупівлю CIRCADIA. Приємним сюрпризом для гостей гала-вечері стали презенти від бренду та компанії BMED.

“Вже зараз ми готуємо нову красиву зустріч, де представимо все необхідне для ефективної роботи у сьогоднішніх реаліях для наших постійних та нових партнерів. Наша мета — зробити CIRCADIA DAY постійним та бажаним форматом для навчання, спілкування та співпраці”, — коментує маркетолог компанії BMED Льоша Донцов.

Фотограф: Євген Зінченко

Ковчег
Попередній матеріал
Експозиції сучасних українських митців на території Національного заповідника «Софія Київська»
Джамала
Наступний матеріал
Відомо, яку суму зібрала Джамала на концерті в Києві
Новини партнерів