Перший медіа-арт фестиваль UArt Media Fest на екранах ТРЦ Gulliver: як це було

Перший медіа-арт фестиваль UArt Media Fest на екранах ТРЦ Gulliver: як це було
21 жовтня в серці столиці відбувся перший міжнародний медіа-арт фестиваль UArt Media Fest.

Інноваційні відеоороботи учасників зі всього світу показали на найбільших екранах Європи торгово-розважального центру Gulliver, який став організатором заходу, започаткувавши наймасштабніше арт-шоу на честь свого 10-річчя.

Видовищне мультимедійне шоу UArt Media Fest поєднало традиційне сучасне мистецтво та цифрові інсталяції майбутнього. Учасники змагалися у двох арт-категоріях: tech-heavy media-art та digital & cryptoart. Роботи кардинально відрізнялися одна від одної за стилістикою та концепцією, але ідейно об’єднані однією темою – світло в кожному.

Загалом 22 художники надали свої роботи для участі у конкурсі – від патріотичної абстракції до візуальних історій у стилі фентезі. До слова, роботи учасників будуть прикрашати екрани ТРЦ Gulliver протягом листопада.

«ТРЦ Gulliver був і залишається знаковою локацією Києва, який рухається в ритмі столиці. Ми завжди реагуємо на актуальні та соціально-важливі  події, створюючи для киян важливі сенси. 21 жовтня нам вдалося організувати фантастичне арт-шоу, яке вкотре підтвердило, наскільки українські митці – талановиті, а Україна –  провідна інноваційна країна, яка попри складні обставини, створює шоу світового рівня, впевнено тримаючи курс до світлого майбутнього», – розповідає директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver Катерина Жураківська.

Переможцем у номінації tech-heavy media-art стала студія Lumenstory з яскравою 3D-роботою з хамелеоном. Друге місце зайняла студія Pepper Production House, третє місце розділили креативні агенції з Києва oversize.agency та Roas.pro.

Спеціальну премію за соціальний ролик отримав художник Микита Барко та його команда з темою «Ти теж особлива». У номінації digital & cryptoart переможцем стала художниця Ліна Кондес.

«Обрати переможця було дійсно непросто, оскільки всі роботи мають креативний потенціал. Всі митці самобутні, різні, але для кожного з них найважливіше – це продовжувати творити за будь-яких обставин, навіть таких, як зараз. І це має надихати кожного з нас бути творчими в тому, що ми робимо. Так формуються сильні та талановиті нації, і українці, безперечно, демонструють ці якості найкращим чином», – коментує Таїсія Пода, член журі, креативна продюсерка та арт-директорка в мультимедійному і tech-heavy мистецтві.

До складу журі також увійшли експерти індустрії, а саме: засновник студії мультимедійних рішень Magic Innovation Остап Хитрук, арт-дилер, галерист, засновник Tuzov Gallery Влад Тузов, керівник виробництва проєктів «Мавка» і   «Викрадена принцеса» Андрій Міліцький, креативна директорка міжнародної компанії MEET FUTURE Кристина Пальянова, CEO & VFX artist Pepper Production House Сергій Перцев, режисер «Викрадена принцеса» і «Мавка» Олег Маламуж та бренд-маркетолог Ігор Погоржельський.

Організаційним та виконавчим партнером фестивалю UArt Media Fest стала міжнародна компанія MEET FUTURE, експерт та трендсеттер у інноваційних технологіях та заходах.

Фестиваль став фінальною частиною великого святкування дня народження ТРЦ Gulliver, якому виповнилося 10 років. В межах заходу проходив збір коштів на відбудову шкіл, а також зірковий аукціон та продаж лімітованого мерчу, всі зібрані кошти перерахують через фандрейзингову платформу UNITED24.

Протягом дня у комплексі проходив великий зірковий концерт за участі MONATIK, Jerry Heil, Анни Трінчер на інших. В особливих форматах з привітаннями з’явилися Макс Барських та Оля Полякова. Розважав гостей робот-діджей YuMI, а на поверхах були розміщені інтерактивні зони.

 

кото
Попередній матеріал
Lida Lee, Килиммен, Molodi на презентації бренду колекційних фігурок КОТО
Танцюй зі мною, Україно
Наступний матеріал
Євген Кот з дружиною Наталією Татарінцевою презентували в Києві своє хореографічне шоу
Новини партнерів