Таня Парфільєва

Таня Парфільєва
Повне ім'я:
Таня Парфільєва
Дата народження:
16 авг 1994 року
Місце народження:
Довбиш, Житомирська область
Професії:
Блогерка, підприємиця
Найкращі роботи:
Колаборації з Brocard, INTERTOP, Kilian Paris
Соцмережі зірок:

Таня Парфільєва - відома інстаграм-блогерка, за життям якої зараз слідкує понад 1,5 мільйона людей. Власний бренд одягу, розкішний будинок під Києвом, люксове авто та подорожі у найкращі куточки світу - усе це реалії життя 29-річної блогерки. А ще фотогенічна зовнішність та відмінне почуття стилю, яке вона вдало демонструє у своєму блозі. Утім, шлях дівчини до такого успіху був тривалим і не завжди простим. Довелося вкласти багато часу, сил і грошей, щоб побудувати потужний бренд.

Коротка біографія Тані Парфільєвої

Майбутня зірка українського інстаграму народилася 16 серпня 1994 році. Її малою батьківщиною є селище Довбиш, що на Житомирщині. Середню освіту дівчина здобула в Житомирському фізико-математичному ліцеї №25. Однак Тані хотілося кращого життя, тож вона подалась у столицю. Там вона вступила на економічний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Дівчина швидко зрозуміла, що не працюватиме за фахом. Натомість Парфільєвій подобалося робити красиві фото та відео, тож вона почала вести свій блог. Вона активно ділилася світлинами з читачами ще у соціальній мережі «ВКонтакті», і людям  це дуже подобалось. Адже Парфільєва має модельну зовнішність, тож бездоганно виглядає на кадрах.

Згодом Таня перейшла в інстаграм і дуже активно просувала свій блог. До того ж її запрошували на комерційні знімання як модель, за які добре заробляла. Так, вона отримувала кошти на оплату навчання у виші. Блогерка продовжувала активно розповідати про своє життя в інстаграмі. Вона публікувала світлини з красивих фотосесій, подорожей за кордон і просто буднів. Аудиторія блогу стрімко зростала.

Вже у 2019 році на церемонії нагородження «Найуспішніша жінка року» Парфільєва виграла у номінації «Блогер року». Згодом дівчина спробувала себе у полі акторки. Вона зʼявилася у стрічці «Останній найманець» з всесвітньо відомим актором Жаном-Клодом ван Дамом. У 2021 році Парфільєва взяла участь у кліпі Насті Каменських «Девочки рулят».

Того ж року Таня отримала звання «Блогер року» на National Bloggers Awards. Також інфлюенсерка долучалась до соціального проєкту за підтримки ООН «Без ілюзій», учасники якого висловлювались проти будь-якого насилля у стосунках. Зараз дівчина є обличчям багатьох популярних брендів, тож регулярно проводить рекламні інтеграції.

Бізнес

Перша власна справа Тані Парфільєвої - продаж оригінальних парфумів. Тоді вони з подругою відкрили невеличкий інтернет-магазин, закуповуючи аромати в гуртового постачальника. Дівчата продавали дешеві парфуми, зробивши це своєю перевагою. Попри те, що клієнти були, справа виявилася зовсім неприбутковою через низькі ціни на товар.

У 2014 році Тані та подрузі прийшло на думку створювати шапки з національною символікою. Тоді цей тренд лише зароджувався, тож вони були одними із перших. Утім, собівартість головних уборів була достатньо високою. До того ж потім виробник, з яким дівчата співпрацювали, почав виробляти такі самі шапки, але втричі дешевші. Тому бізнес закрили.

Окрім того, Таня ще мала кілька дрібних починань: організовувала фотодні, продавала вживані речі та створювала комерційні пабліки. Усе це не приносило значних доходів. Але в один момент у родині Парфільєвої трапилась неприємна ситуація, і були потрібні великі гроші. До того ж вона розуміла, що не може постійно працювати моделлю.

Тоді дівчина наважилась на створення власного онлайн-магазину одягу Cherry Land. Займалась спочатку всім сама, зокрема, фотографувала одяг, відповідала клієнтам. Згодом орендувала приміщення на 18 квадратних метрів у Києві та відкрила вже офлайн-магазин. Паралельно її чоловік Іван придбав франшизу магазину Андре Тана і почав власну справу. Він також став партнером дружини у бізнесі з Cherry Land. Однак покупців будо мало, попри впізнаваність Парфільєвої та Івана. Вони орендували різні приміщення, робили ремонт, змінювали підходи до ведення бізнесу.

І з часом системні дії й тривала робота над брендом спрацювала. Cherry Land перейменували на CHER'17 та почали відкривати магазини у різних містах України. Бренд пропонує різноманітний жіночий одяг: від піжам і повсякденних футболок - до вечірніх костюмів і елегантних суконь.

Особисте життя

Таня Парфільєва з 2010 року перебуває у стосунках з блогером і підприємцем Іваном Кришталем. Цю пару вважають однією з найміцніших серед українських блогерів, адже вони разом вже багато років.

Блогери почали зустрічатися ще в шкільні роки. Спершу Іван писав Тані у соцмережах, але вона не відповідала. Тоді вирішив діяти наживо, і так почалося їхнє спілкування.

Щоб отримати прихильність Парфільєвої, Кришталь навіть оплачував їй репетитора з математики. Через певний час вони почали стосунки, але це тривало недовго. Дівчина поїхала навчатися до Києва, а хлопець залишився у Житомирі. Розставання тривало пів року, але дуже швидко вони зрозуміли, що їм разом краще, ніж порізно.

Так, пара почала орендувати квартиру й жити разом. Вони проходили разом складні моменти, коли грошей було обмаль та й бізнесом не виходило. Однак взаємна підтримка й сильна віра одне в одного дала свої плоди. Й згодом Парфільєва та Кришталь почали набирати обертів як у блогерстві, так і у бізнесі.

Пара офіційно одружилася у 2019 році. Весілля зіграли в розкішному комплексі біля Києва. На важливій події Таня зʼявилась у довгій мереживній сукні та фаті. Запросили рідних, близьких та друзів. Урочистості були доволі пишними і масштабними.

У серпні 2023 року у Тані та Івана народився малюк Олександр. Подружжя часто ділиться батьківством в інстаграмі: поширює перші кроки, слова та прикорм дитини.

Згодом стало відомо, що подружжя вирішило зберегти стовбурові клітини сина. Вони зробили це в акредитованому британського біобанку. Таку процедуру проводять для того, щоб у майбутньому лікувати різні захворювання, використовуючи пуповинну кров людини. Тому подружжя вирішило на перспективу «застрахувати» свого сина.

Останні новини

Після початку великої війни Росії проти України Таня долучилась до волонтерського руху. Адже CHER'17 почав створювати необхідні речі для українських військових: балаклави, флісові худі та термобілизну.

До того ж компанія долучалась до збору коштів для благодійного фонду «Діти Героїв». Через кілька місяців жіноча марка випустила прикраси у вигляді горлиць ручної роботи. Виручені гроші з продажу спрямували на медичні потреби дітей загиблих військових. Згодом CHER'17 уклав договір про співпрацю з цим благодійним фондом.

Водночас блогерка продовжує розвивати спільний бізнес з чоловіком. Зараз Наразі CHER'17 налічує 7 магазинів одягу у різних містах України, 3 з яких відкрили упродовж останніх 3 років. Також речі цього бренду можна придбати близько у 30 різних торгових точках по всій країні. Найбільше компанія зросла саме упродовж останніх років. Лише за 2022 прибутки від продажу одягу збільшилися вчетверо – до 89 мільйонів гривень.

У 2023 році Cher’17 випустив нетипову для українського бізнесу рекламну кампанію «Тьолочки». Її метою було висміяти стереотипи про успішних жінок і водночас популяризувати бренд. І блогерам це вдалося, адже реклама наробила чималого галасу в українському інфопросторі.

Минулого року Таня Парфільєва та Іван Кришталь потрапили до рейтингу «30 до 30» журналу Forbes Ukraine. Туди входять найуспішніші українці, віком до 30 років, які досягли значних успіхів у різних галузях. Подружжю вдалося опинитися в рейтингу, зокрема завдяки суттєвому збільшенню упізнаваності та доходів Cher’17.

На початку року російська ракета пошкодила будинок підприємиці. Від атаки розбилося панорамне вікно, а осколки розлетілися по кімнаті. Також у стіні зʼявилась велика дірка. Але на щастя, від цього ніхто не постраждав.

Таким чином, Таня Парфільєва своїм прикладом доводить, що немає у житті нічого неможливого. Важливо вірити в себе, незважаючи ні на що та багато працювати для досягнення своїх цілей.

Фото: Інстаграм Тані Парфільєвої

Новини партнерів