Нещодавно Христина Соловій презентувала альбом авторських пісень «Любий друг». Ексклюзивно для Viva.ua співачка розповіла, які фільми та серіали надихнули її на створення чуттєвої лірики.
- «Твін Пікс»
При написанні пісні «Любий друг» я ще не асоціювала її з «Твін Піксом» і на той момент ще навіть не переглянула цей серіал. «Твін Пікс» дав про себе знати, коли з‘явилась гітара. Ми довго не могли зрозуміти, що саме в ній таке таємниче і знайоме. Вже згодом, коли вимальовувалась більш повна музична картина саунду, стала відчутною тема реальності і сновидінь, яка є наскрізною у «Твін Піксі». У пісні «Любий друг», як і в «Твін Піксі», йдеться про інший вимір, у якому можна зустрітися випадково, чи не випадково...
- «Чоловік і жінка» (Un Homme Et Une Femme, 1966)
Коли ще немає, або вже немає слів, а є тільки хвилі під ногами. Коли кохання згасає, або щойно спалахує. Прекрасні і вічно молоді Жан-Луі Трентінян і Анук Еме у фільмі Клода Лелюша «Чоловік і жінка» не стримують хвилю на піску.
- «Букет» (Kytice, 2000)
«Океан» – для мене це не просто пісня. У ній давня міфологічна історія, про силу кохання стихії і зраду землі. Історія, яку ми з дитинства читаємо у казках різних народів світу.
У фільмі «Kytice» екранізовано такі ж давні історії. Хтось скаже, що це казки для дорослих. Вони захопливі, місцями моторошні і повчальні. При перегляді ви обов‘язково відчуєте в собі дитину, якій дуже хочеться вірити, що це колись насправді було.
- «Лоліта» (Lolita, 1997)
Не скажу, що на пісню «Шкідлива звичка» мене надихнув фільм. Але асоціація виникає саме з ним. Коли Гумберт і Лоліта подорожують Америкою, втікаючи від самих себе, це також шкідлива звичка. Бо яким би швидким не був автомобіль, якими легким і манливим не здавався би шлях попереду – ми завжди і всюди беремо самих себе.
- «Крути 1918»
Пісня «Стежечка» вже стала саундтреком до українського фільму «Крути». І відтоді саме з цим фільмом я її пов’язую. Коли писала пісню, теж уявляла українське кіно. Самій не терпиться вже подивитись, куди приведе моя «Стежечка».
- «Безсмертя» (Tuck Everlasting, 2002)
Пробудження нового почуття. Запах весни у повітрі, приємна прохолода, сутінки і перша зелень на деревах. Пастельні сукні головної героїні роблять кадри ще більше по-весняному ніжними. Така атмосфера нагадує мені час, коли я у Львові написала свою пісню «Про Весну».