Після одруження з Беном Аффлеком Дженніфер Лопес, здається, ще більше розквітла. Місіс Аффлек поділилася серією знімків та відео з рекламної кампанії крему для сідниць власного бренду JLo Beauty, позуючи абсолютно оголеною та демонструючи ідеальне тіло.
За словами Лопес, її мати все життя безуспішно намагалася боротися з целюлітом і засмучувалась через відсутність рішень. Це спонукало співачку звернутися до вчених, які й допомогли створити їй диво-крем.
«Сідниці – це була та частина тіла, для якої наші споживачі хотіли цільове лікування, але не могли знайти його на ринку», — розповіла Лопес.
Формула крему містить рожевий перець для пом'якшення розтяжок, екстракт насіння гуарани для розгладження, кофеїн для підтяжки та пептиди для підвищення пружності та виробництва колагену, а також потужні зволожувачі — олія ши і гіалуронова кислота. Дженніфер Лопес запевняє, що засіб справді здатний зробити сідниці більш підтягнутими. Його можна також використовувати на руках, талії та стегнах.
Косметична лінія JLo Body поповнилася кремом FIRM + FLAUNT Targeted Booty Balm. Новинка коштує $65 на сайті JLoBeauty.com.
View this post on Instagram
Фото: Instagram @jlo