Зйомка пройшла у Васильківських Карпатах, на тлі казкової та незайманої природи. Ландшафт безмежних пагорбів повертає до головної ідеї колекції – єднання з природою.
Головний меседж глобальної кампанії – IT'S ON US – означає, що майбутнє планети залежить від кожного з нас, і вибір на користь усвідомленого гардеробу – маленький, але важливий крок на шляху до кращого майбутнього.
«Найкращий спосіб класно виглядати взимку – це згадати про багатошаровість в одязі, добре знайомий нам оверсайз. Головне, не боятись самовиражатись і обирати речі, які самим до вподоби. Тренди постійно змінюються, як і самі вподобання. Залишається незмінним тільки те, що ми любимо додавати простоту у свій стиль», – коментують TVORCHI.
Marc O’Polo показує, що зимовий гардероб може бути не лише зігріваючим, а й стильним. Серед речей колекції пуховик-трансформер, який можна носити як куртку і як жилет, спортивні штани з органічного котону, шапки, вовняні светри, теплий верхній одяг, що захищає від вітру і вологи, а також взуття.
Marc O'Polo входить до портфелю брендів INTERTOP Ukraine. Колекцію можна придбати у фірмових магазинах Marc O'Polo, а також на intertop.ua.
Фото: прес-служба