Шоу «З любов'ю, Меган» стартує 15 січня і включатиме вісім 30-хвилинних епізодів, в яких з’являться зіркові гості, зокрема акторка й комікеса Мінді Калінг і зірка серіалу «Форс-мажори» Ебіґейл Спенсер.
У трейлері, опублікованому 2 січня, Меган прикрашає торт малиною та збирає мед у Каліфорнії, де живе з принцом Гаррі та двома дітьми. Вона виклала ролик у своєму новому акаунті в Instagram: «Я так чекала, щоб поділитися цим із вами! Сподіваюся, ви полюбите шоу так само, як я любила створювати його».
Новина про серіал з’явилася наступного дня після повернення герцогині в Instagram під акаунтом @meghan. У першій за останні 7 років публікації Меган Маркл біжить пляжем і пише на піску «2025», після чого пробігає повз камеру та сміється.
У другому дописі вона поділилася трейлером майбутнього шоу: в ньому Меган готує їжу вдома кухні, купує квіти, сміється та вечеряє з друзями. «Я поділюся деякими маленькими порадами та секретами і тим, як інтегрувати ці практики у повсякденне життя, — каже герцогиня за кадром. — Ми не прагнемо досконалості. Ми прагнемо радості».
В одному з епізодів Мінді Калінг жартома каже: «Це, мабуть, один із найгламурніших моментів у моєму житті». Серед гостей серіалу також шеф-кухарі Рой Чой та Аліса Вотерс.
У новому серіалі Меган Маркл з’являється і принц Гаррі. У кадрі вони з дружиною обіймаються, тримаючи келихи на сонячній терасі. Також одну з головних «ролей» отримав їхній пес Гай.
Нагадаємо, Меган Маркл і принц Гаррі одружилися у 2018 році. Пара відмовилася від обов’язків членів королівської сім’ї у 2020 році та переїхала до Каліфорнії. Відтоді вони заснували продюсерську компанію та благодійний фонд, а також займалися різними проєктами, зокрема випустили на Netflix документальний серіал «Гаррі і Меган», який розповідав про їхні стосунки.
У квітні медіакомпанія пари Archewell анонсувала два нові серіали. Один з них — святкування «радощів кулінарії, садівництва, розваг і дружби» (який тепер відомий як «З любов'ю, Меган»), а інший — дослідження світу професійного поло, що вийшов у грудні. Раніше Меган вела подкаст Spotify Archetypes, присвячений гендерним стереотипам, і запустила лайфстайл-бренд American Riviera Orchard у 2024 році.
Фото: кадри з трейлера