«По-українськи» став четвертим синглом Світлани Лободи з моменту початку повномасштабної війни і головним синглом в альбомі артистки, прем’єра якого очікується навесни-2023.
«Я присвячую сингл «По-українськи» усім супергероям нашого часу —нескореним та незламним українцям. Усім, хто на різних фронтах захищає нашу рідну землю. Тим, хто чекає вдома своїх захисників, охороняючи їхній тил і надихаючи на перемоги своєю любов'ю. Кожному українцю, в чий будинок увірвалась війна, але не змогла відібрати стійкість і силу духу, а лише загартувала у боротьбі за світло та свободу. Усім, чиї серця на всій планеті відкриті для допомоги моєму народу. «По-українськи» — це не залишити злу жодного шансу», — коментує Світлана Лобода.
Для промо нового синглу Лобода знялася у вишиванці. Співачка розповіла, як створювався її патріотичний fashion-образ.
«Для мене вишиванка — більше ніж просто одяг. Це душа, наш генетичний код. Моя бабуся завжди на свята одягала вишиванку. У моєї мами вишиванки завжди висіли серед найдорожчих речей, і мою найпершу вишиванку вишила мені моя хрещена. Ми, українці, розуміємо один одного з пів слова, з пів погляду, коли говоримо про вишиванку. Саме так було сформовано образ українськими дизайнерками Luvi, з якими ми розробляємо усі мої образи вже понад 10 років. Почуття та сила закладені у кожному малюнку», — коментує LOBODA.
Вишиванка на співачці — це сучасна сорочка, яка поєднує в собі традиційні елементи вишивки, а саме з’єднання деталей декоративним швом, вишитим вручну. Так робили майстрині минулих часів, коли не було промислових машин для пошиття одягу. Жіночі силуети, зображені на самій вишиванці, — берегині з ручами догори (ритуальний жест Оранти), які молять про врожай і життя.
Прикраси (намисто та сережки) — авторська ручна робота української дизайнерки Оксани Борійчук.
Нагадаємо, як Лобода у день свого 40-річчя розповіла, як любити свій вік і завжди залишатися коханою.
Фото: пресслужба