Розуміючи, що фотографи прагнуть вирізнятися завдяки зробленим знімкам, Nikon надихатиме й надаватиме можливість досягати своїх амбіцій і розвивати свої навички на кожному рівні за участі відомих фотографів.
Перший етап кампанії розпочато 3 листопада 2014 р. по всій Європі через телевізійний рекламний ролик за участю Кларка Літтла, фотографа, що мешкає на Гаваях. Його знімки, зроблені з-під гребеня хвиль, вразили весь світ. Другий етап буде запущено в кінці цього року із перспективним фотографом Андрюсом Александравічюсом.
Для мотивованих розповідями Кларка і Андрюса кампанія буде супроводжуватися цифровим центром на веб-сайтах Nikon, де споживачі зможуть ознайомитись з подорожами фотографів і натхненням, яке лежить за тими символічними зображеннями, що використані у рекламі. Про Кларка відвідувачі зможуть побачити документальний міні-фільм, відзняті епізоди за лаштунками й інтерактивне інтерв'ю з ним.
Кампанія багатостороння – 20 і 30-секундні телевізійні рекламні ролики, друкована реклама, засоби зовнішньої реклами, кіно та інтернет реклама. Креативне ядро кампанії розробило рекламне агентство Jung Von Matt, цифровий супровід забезпечило стратегічне цифрове агентство Blast Radius, а зв'язок із громадськістю та соціальні медіа представлені агентством інтегрованих комунікацій Brands2Life, що розташоване в Лондоні.
«Від підлітків, які вивчають Instagram, і до професійних користувачів цифрових дзеркалок – фотографи всіх рівнів бажають виділятися з натовпу своїми унікальними роботами. За допомогою цієї нової кампанії ми спрямовуємо їх до якісної фотографії, допомагаючи їм зробити наступний крок і відкрити унікальну нішу фотографії. Багатостороння маркетингова кампанія досягне цього, під'єднавшись до масштабної міжмедійної мережі послідовників, що поєднала виняткових і натхненних фотографів по всьому світу», – говорить Ясмін Хартсон, менеджер з реклами та ЗМІ компанії Nikon в країнах Європи. «Це неймовірно захопливий час для фотографів. Нам дуже подобається, що так багато людей полюбляють робити багато знімків, використовуючи як смартфони, так і камери, і ми підтримаємо їх, коли вони готові будуть зробити наступний крок до якісної фотографії. Наше бачення полягає в тому, щоб тримати технології обробки зображення Nikon в серці зображення, і це означає ефективніше залучення нових фотографів на всіх рівнях з більшою пристрастю, ніж раніше».