Культові сумки Prada: добірка від експертів Domino

Культові сумки Prada
З року в рік Prada не залишає топові позиції в рейтингу найкращих світових брендів.

Речі лейблу швидко стають трендовими, а купити Prada сумки, аксесуари, взуття чи одяг бажають навіть ті, хто байдужі до світу моди. Згадати тільки минулорічний бум на прямокутні окуляри або повернення тренду на обручі, яке почалося в 2019-му й триває по сьогодення.

Але найбільшим попитом завжди славляться саме сумки Prada, які тільки-но встигають з’являтися в полі зору й одразу перетворюються на трендовий аксесуар, або ж, як прийнято сьогодні говорити – it-bag. Феномен бренду в тому, що майже кожна модель з часом стає культовою класикою, яка не втрачає свою популярність.

Стилісти мультибрендового магазину Domino зробили добірку сумок, які увійшли до історії бренду та впевнено стали іконами Prada.

  • Galleria

Неможливо знайти більш класичну модель серед всього різноманіття сумок модного дому. Деякі експерти вважають, що саме з неї варто починати своє знайомство з брендом і радять купити сумку Prada Galleria, щоб започаткувати свою власну колекцію аксесуарів цього лейблу. Впізнаваною її робить матеріал – Saffiano leather – та сама текстура, завдяки якій Prada свого часу отримав популярність.

  • Cleo

Представлена лише у 2021 році, вона вже встигла отримати звання it-bag. Ця модель здійснила прорив: доволі довгий час лейбл мав репутацію стриманого бренду з класичними силуетами. Cleo в свою чергу охрестили сумкою з живою, молодіжною енергією, хоча її дизайн став переосмисленням 90-х.

  • Symbole

Своє бачення tote-bag бренд Prada продемонстрував у моделі Symbole. Фішкою цієї сумки стали трикутники, які нагадують за формою лого лейблу. Таким чином шкіряна сумка повністю виконана із тисненням, звідси легко здогадатися, чому сумка носить саме таку назву.

  • Re-nylon лінійка

Здається, всі пам’ятають момент, коли нейлон став новою шкірою, і все завдяки Prada. Починаючи з 1985 року бренд почав випускати сумки з матеріалу, який до того часу не могли асоціювати з модою. Вони швидко стали символами лейблу, а піку слави досягли в 2000-х та полюбилися зіркам.

Зараз же бренд щосезону переосмислює культові моделі: фаворит Періс Хілтон 2005 року чи рюкзак, по якому сходили з розуму підлітки в 1999.

Читайте також
Український бренд одягу Cabanchi провів ребрендинг до свого 10-річчя
Український бренд одягу Cabanchi провів ребрендинг до свого 10-річчя
Акторка Анастасія Цимбалару з брендом PTASHKIN SAD створили нову лінію косметики
Акторка Анастасія Цимбалару з брендом PTASHKIN SAD створили нову лінію косметики

Мистецтво холоду: знайомство з революційною технологією CRYOELEGANCE™ для косметології
Попередній матеріал
Мистецтво холоду: знайомство з революційною технологією CRYOELEGANCE™ для косметології
волосся
Наступний матеріал
6 головних секретів красивого волосся влітку
Новини партнерів