Весна — період, під час якого світло перемагає тінь. Для того, аби подарувати українцям надію на те, що світло обов’язково здолає важкі, лихі часи, бренд одягу та білизни Rikky Hype і співачка Lama об’єдналися у спільному кампейні весняно-літньої колекції.
Для віддання шани музиці, що була популярною у перше десятиріччя після проголошення незалежності України і надії тоді, коли вона особливо необхідна, легендарна співачка та український бренд дарують друге дихання хіту «Світло і тінь», ідея якого зараз, під час повномасштабної війни, виходить за рамки лише музичного твору. Він стає ще одним символом надії на світло та новий етап.
Творчість Наталі Дзеньків (Lama) відзначає особливий для країни період, коли нові музичні напрями та нестандартні формати виконувались українською. Недарма назва гурту походить із давньошумерської міфології, де Лама — це богиня-покровителька, що символізує особистість.
Основною темою зйомки стало протистояння світла та тіні, що втілює головну ідею пісні. Білий та чорний стають окремими учасниками фото, а силуети речей підкреслюють природу спротиву. Ніжний білий комплект із максіспідниці, топу та сорочки символізує красу, могуття і віру. Чорні стримані топ і штани говорять про поміркованість та емоцію.
«Я поглинула у цей знімальний настрій і злилась з ним, а коли ти повністю у це пірнаєш, то і результат виходить ідеальним. Наприклад, темний образ відтворив мій внутрішній світ таким, яким його ще ніхто не бачив, «додав бісиків в очах», блиску, показав мою сексуальну вишуканість. А білий образ, навпаки, підкреслив чистоту мого єства, яскравого та безмежного. Власне, цю ключову лінію боротьби темноти зі світлом ви і побачите у нашому кампейні. Загалом, я безмежно рада та задоволена співпрацею з Rikky Hype, і головне, що це бренд — українського виробництва, а українське серце світле і завжди робить все душею», — ділиться Lama.
Співпраця має на меті повернути у спогади і нагадати про те, що світло завжди долає всі перешкоди.
View this post on Instagram
Фото: пресслужба