ТРЦ Gulliver і бренд ISED презентували лімітований дроп за мотивами робіт художниці Любові Панченко

Танцюй під свою дудку
Торгово-розважальний центр Gulliver разом з брендом одягу ISED презентували лімітовану колекцію одягу під назвою «Танцюй під свою дудку», натхненну ескізами і авторськими роботами художниці Любові Панченко.

До проєкту також доєднався український бренд авторських аксесуарів Nesamovýto, який спеціально до презентації створив хустинку, торбинку «тайстру» та твілі.

Місія проєкту – популяризувати творчість мисткині в нових сучасних формах.

Про Любов Панченко

Дата презентації – 1 лютого – була обрана не випадково – напередодні дня народження художниці. Мисткиня обожнювала все українське, обстоювала мову і культуру. Усі твори художниці, незалежно від техніки виконання, наповнені українським колоритом. Вона філігранно використовувала національні орнаменти у власних малюнках і дизайні одягу.

Художниця не погодилась бути радянською, тому в часи СРСР не стала популярною. Мисткиня постраждала внаслідок російської окупації Бучі. 30 квітня 2022 року Любов Панченко померла в київській лікарні.

Сьогодні роботи художниці зберігаються у Музеї шістдесятництва (філії Музею історії міста Києва), де зараз триває виставка «Світ колажів Любові Панченко».

INGRET

Про колекцію і благодійну складову

Мінімалістичні ескізи набули сучасної форми за рахунок оновлених елементів крою, натуральних екологічних тканин і технологій. До колекції увійшли 5 одиниць одягу, зокрема, сукня міді, плахта, корсетка, кардиган та етножакет у сучасній інтерпретації.

«Мене дуже вразила особистість Любові Панченко. Так багато граней переплелись в одній людині – творча, чутлива, легка, яскрава душа і водночас неймовірна сильна воля, непохитність поглядів. Багатогранна мисткиня мала надздібності трансформувати традиційне національне в сучасне. Тим самим створювала речі, які несли в собі невербальний ідентифікаційний код українців. Це створювало зв’язок між незнайомими людьми і нагадувало, що українська культура жива, що ми є, це нікому і ніколи не змінити», – розповідає авторка колекції, дизайнерка бренду ISED Анастасія Полюхович.

INGRET

Родзинкою дропу стала ексклюзивна футболка, 100% від продажів якої піде на благодійність – на підтримку благодійного фонду «Охматдит». Футболку можна придбати на інфостійці у ТРЦ.

Обличчям кампейну стала співачка, учасниця Нацвідбору на Євробачення INGRET. Тендітна і жіночна, але при цьому надзвичайно сильна і талановита – ідеальне відображення «тої, хто танцює під свою дудку».

INGRET

«Дізнавшись та переглянувши всю творчість Любові  Панченко, дивлячись на її картини і відображення внутрішнього світу, я сказала – вау! Ця співпраця для мене – продовження життя через мистецтво! Коли людина створює і віддає – вона продовжує собою життя. Та для мене велика честь бути дотичною та нести далі у світ жіночу красу через зʼєднання жіночих мистецтв, а це саме та краса, яку хочеться продовжувати собою», – поділилася INGRET.

Придбати колекцію можна за передзамовленням, детальні умови за посиланням.

INGRET

До проєкту доєднався український бренд авторських аксесуарів Nesamovýto, який спеціально до презентації створив хустинку, торбинку «тайстру» та твіллі.

«Ми хотіли передати той особливий бунтарський дух, який був притаманний художниці. Саме через цей образ хуліганки, що випередила свій час, хочемо познайомити якомога ширшу аудиторію з Любов’ю, зацікавити пізнавати ближче творчість мисткині. Прагнемо, створивши цю колаборацію, зробити її творчий доробок зрозумілим і близьким людям, що в буденному житті далекі від мистецтва», – коментує Вікторія Густі, засновниця бренду Nesamovýto.

Ідейними натхненниками проєкту стали Музей шістдесятництва та Український інститут національної памʼяті, cowo.guru та спільнота «Поступ-14», завдяки яким побачив світ перший художній альбом Любові Панченко «Повернення». Друкована книга з’явилася у видавництві Олександра Савчука у 2022-2023 роках.

Про велику арт-історію

Колекція стала частиною арт-проєкту ТРЦ Gulliver про Любов Панченко, який також включатиме виставку робіт художниці та fashion-інсталяцію з колекцією на другому поверсі, а також брендування ТРЦ.

«Ми в ТРЦ Gulliver протягом року розповідатимемо історії відомих невідомих митців, щоб якомога більше людей мали змогу дізнатися, які талановиті українці. Починаємо нашу серію з Любові Панченко, про яку ми разом з Музеєм шістдесятництва вже розповідали минулого року. Попит людей був неабиякий. Цього року, окрім виставки і лекції про творчість, Gulliver разом з молодим брендом ISED створили унікальну колекцію одягу, надихнувшись роботами неймовірної художниці», – коментує директорка з маркетингу ТРЦ Катерина Жураківська.

Арт-проєкт, присвячений Любові Панченко, буде актуальний у ТРЦ щонайменше до кінця березня. За детальною інформацією слідкуйте у соцмережах та сайті Gulliver.

Для безпеки відвідувачів на території комплексу передбачено укриття, що знаходиться на паркінгу Р-1 ТРЦ. Також у разі відключення світла комплекс продовжує працювати від резервного живлення.

INGRET

INGRET

INGRET

Читайте також
Просто проїжджав повз: Леся Нікітюк розповіла про вражаючий сюрприз від Сергія Притули
Просто проїжджав повз: Леся Нікітюк розповіла про вражаючий сюрприз від Сергія Притули
«Арґайл»: прем’єрний показ шпигунської комедії у Києві
«Арґайл»: прем’єрний показ шпигунської комедії у Києві

макіяж
Попередній матеріал
11 новинок для бездоганного зимового макіяжу
Sister’s Aroma
Наступний матеріал
11 запашних новинок від українського бренду Sister’s Aroma
Новини партнерів