Сьогодні розпочинається новий сезон fashion-показів у Парижі. Це ще один спосіб нагадати світові про Україну. Це нова можливість звернути увагу на найталановитіших українських дизайнерів та спостерігати, хто з селебреті та у який креативний спосіб підтримує бренди made in Ukraine. Це гордість. Це ще один культурний крок до Перемоги. До вашої уваги: бренди, які сколихнуть Париж.
Настя Берлізева — наймолодша дизайнерка України, яка презентувала свої перші витвори на UFW, випускниця Lviv Fashion School, зараз мешкає у Лондоні та створює нові колекції, які підкорюють серця дівчат всієї планети.
Impulsive nature — це нова колекція дизайнерки, яка немов енергетичний імпульс. Вона створена для дівчачих мандрівок, тому що має все для того, щоб комбінуватись та працювати в будь-яких обставинах. Енергійна гардероба капсула на будь-які випадки життя в яких будеш виглядати бездоганно!
Таксидо або dinner suits з подачі бренду Bezmezh стали новими «коктейльними сукнями» та замінили звичні вечірні вбрання.
Капсула сезону складається з оригінальних моделей смокінгів чорного та відтінку слонової кістки, а також доповнена сорочками, брюками та аксесуарами: метеликами та поясами камербандами.
Український бренд Vivons представляє нову осінню колекцію, змістом якої стали сексуальність та шляхетна жіночність. Бренд спеціалізується на класичних костюмах та виробах з екошкіри. Тому ви побачите, як все це можна поєднати.
У кожній колекції бренду Vivons домінує чорний колір, і ця колекція не стала винятком. Яскравих барв додають кольорові сорочки та пальта.
Фото: Kitty Sv for Bezmezh brand; Mari Singapore; пресслужба