Тіна Кароль у Японії стала голосом колекції всесвітньо відомого українського бренду Lever Couture, над якою працювали дизайнерка Леся Верлінг’єрі та креативний директор Леді Гаги і французького модного Дому Mugler Нікола Формікетті. Спеціально для показу колекції співачка створила електронний мініальбом Leleka.
«Голос Тіни Кароль – це справжній політ сили та свободи. Щоб створити альбом, який стане фундаментом для показу цілої колекції, Тіна черпає натхнення у своєму корінні, втілюючи лейтмотиви та яскраві символи української культури у своєму виконанні», – коментує дизайнерка Lever Couture Леся Верлінг’єрі.
Для нової колекції, яка складається з 23 силуетів, дизайнерка Леся Верлінг’єрі шукає натхнення в українській культурній спадщині, створює зв’язок між минулим і сьогоденням, надією, родиною та культурною єдністю. У колірній палітрі переважають захмарені відтінки жовтого, синього, червоного, пурпурового та напівпрозорого кольорів.
«Тіна Кароль є безумовною музою бренду Lever Couture. Наш особливий зв’язок, як ніколи раніше, простежується сьогодні червоною ниткою в моїй колекції, і в альбомі Leleka, який Тіна створила спеціально для показу в Японії. Вбрання, вибрані для фотосесії, допомагають розкрити сенс символізму такого вибору. Трансцендентні смуги сірого кольору грають навколо тіла та утворюють силует, що нагадує глядачеві підводний світ. Це наш спосіб показати, наскільки глибоким і заплутаним є внутрішній світ кожної людини. Рожева сукня-сітка з об’ємними рукавами – це своєрідний „фламінго от кутюр“, який увиразнює граційність та жіночність натури самої Тіни. А срібна сітчаста сукня – мій найулюбленіший образ Кароль, який розкриває її стихію творчості, безмежно бурхливої, як океан», – коментує дизайнерка.