Лілія Пустовіт, Кароліна Ашіон, Анна Завальська: зірки на презентації бренду Re[Sens]

презентація Re[Sens]
Лідери думок завітали на презентацію Re[Sens] — нового українського бренду професійної косметики, який повністю відмовився від пластику.

Чутливість шкіри — глобальна проблема, яка продовжує зростати в умовах забрудненого середовища та стресового способу життя людей по всьому світу. Дослідження, проведені у 2019 році на основі даних електронної бази PubMed, показали, що 71% осіб мають чутливу шкіру, що каже про зростання проблеми на 55% за останні два десятиліття. Дослідження включало аналіз 26 публікацій із 18 країн світу за участю 51 783 людини. Ця тенденція вимагає негайних інноваційних та заспокійливих рішень для забезпечення комфорту і здоров'я нашої шкіри. Саме з цією метою українські розробниці — Юлія Гагаріна, Юлія Полякова та Ольга Гужик — створили перший 100% sustainable бренд на ринку косметики. Тож знайомтесь — Re[Sens].

Привітати команду бренду прийшли журналісти, лідери думок і селебриті, зокрема Лілія Пустовіт, Лілія Літковська, Катя Сільченко, Ярослава Кравченко, Даша Малахова, Анна Завальська, Кароліна Ашіон та інші. Подія відбулась у приміщенні Національної наукової медичної бібліотеки України.

Після трьох років досліджень, переосмислення споживання та догляду авторки інноваційного бренду довели, що створення якісного healthy-продукту, упаковка якого абсолютно не шкодить планеті, — можливе.

«За 15 років дистрибуції косметики через нашу компанію пройшли сотні тисяч пластикових упаковок. Нам дуже боліло, що більшість з них просто потрапляє у землю, забруднюючи довкілля, — розповідають Юлія Гагаріна, Юлія Полякова та Ольга Гужик. — Коли вирішили стати на шлях відповідального бізнесу, ми були обмежені системою утилізації сміття в Україні (або її відсутністю) та пластиком, який використовував виробник. Так з'явилася ідея стати стійким виробником, що виробляє ефективну косметику в упаковці нового покоління, яка не збільшує пластик pollution і не забруднює землі та стічні води».

Бренд Re[Sens]  — повністю українська розробка, яка поєднала в одному продукті цілий «букет» інновацій:

  • новий підхід до догляду за чутливою шкірою
  • революційний підхід до створення упаковки (від баночок та тюбиків до коробок), яка повністю біорозкладається у природі, адже для її виробництва використано папір з опалого листя, міцелій, дерево, алюміній та інші натуральні та інноваційні матеріали
  • усі формули створені українськими розробниками
  • застосування принципу нейрокосметики: впливаючи на сенсорні нейрони шкіри, ми впливаємо на роботу мозку

Українські розробниці:

  • Юлія Гагаріна: хімікиня з 20+ років досвіду розробки косметичних формул для різних брендів. Спікерка численних конференцій, де популяризує науку та косметологію «без хемофобії»
  • Юлія Полякова та Ольга Гужик: співзасновниці компанії G&P Group та ГО We are from Ukraine. Випускниці University of Cambridge (Institute of Sustainability Leadership) 2023, еко-активістки, лекторки.

Їхній особистий внесок у захист навколишнього середовища:

  1. 38% інноваційної упаковки, що компостується — вперше в Україні
  2. 59% упаковки виготовлено з екологічних матеріалів, які легко переробляються
  3. 3% упаковки виготовлено з пластику, і планується знизити цей показник до 0% протягом наступних 3 років

Re[Sens]  — перший в Україні бренд, що використовує в упаковці запатентовану інновацію Sulapac. Він служить відмінним бар'єром для косметики на водній основі та встановлює новий стандарт у порівнянні біорозкладних матеріалів із звичайними пластиками. Sulapac на біологічній основі та біорозкладається на 98%, не залишаючи постійного мікропластику. Також в упаковці косметики використовується алюміній — ключовий матеріал для майбутньої відновлювальної економіки. Його перевага полягає в тому, що після використання алюміній можна переробити на 100% необмежену кількість разів, на відміну від пластику, який здатний перероблятися лише один раз.

Бренд використовує деревину для кришок на алюмінієвих тубах, щоб зменшити пластик максимально, наскільки це можливо, прибравши з упаковки навіть найменші пластикові елементи — ковпачки. Використання деревини сприяє збереженню природи, оскільки матеріал є відновлюваним і природно походить з лісів, керованих відповідальним способом.

Зовнішня упаковка косметичних засобів вирощена з міцелію грибів. Це також дозволяє зменшити вплив на навколишнє середовище, оскільки такий матеріал є відновлюваним і повністю біорозкладається після використання. Також він часто використовується в екологічних заходах для очищення ґрунту від забруднень.

Ба більше, замість паперових пакетів і листівок Re[Sens] використовує інноваційну українську розробку — папір, виготовлений із волокон опалого листя (Realeaf Paper). Упаковка з листя не лише залишається безпечною для природи, але й є екологічно стійким вибором, що сприяє зменшенню вуглецевого відбитку.

Розробниці відмовилися від ламінованого картону для пробників косметики на користь переробленого паперу, який на 95% складається з вторинної сировини, а інші 5% — це насіння квітів. Таке рішення впливає на зменшення footprint, а також перетворює упаковку на щось більше, ніж просто сміття. Достатньо посадити цей папір в землю та поливати, а через 7-10 днів проростуть перші сходи квітів.

Екосистема шкіри = екосистема планети — тепер це не гасло, а реальність.

Читайте також
Відомі блогерки — про своє місце сили, способи відновлення здоровʼя і сенсів життя
Відомі блогерки — про своє місце сили, способи відновлення здоровʼя і сенсів життя
Перший Beauty Retreat Brunch від Dermalogica у Києві: як це було
Перший Beauty Retreat Brunch від Dermalogica у Києві: як це було

Створено жінками
Попередній матеріал
З любов’ю до природи: результати премії для жінок-підприємниць «Створено жінками»
ATLAS UNITED 2024
Наступний матеріал
Фестиваль ATLAS UNITED 2024 зібрав 100 млн грн на потреби ЗСУ
Новини партнерів